27 Şubat 2006

Firefox Eklentilerini Kaydetme & Geri Yükleme

Ya iş güç derken bloğuma ne kadar zaman yazı yazmamışım değil mi KARA.

Bilindiği üzere Firefox için eklenti ekleyerek çeşitli özellikler katılmaktadır. İnternette çok araştırdım. Ya bu eklentileri kaydedip sonra tekrardan kurmamızın bir yolu yokmu diye. Ancak herhangi bir şey bulmuş değilim. Sonra birden bir yol aklıma geldi ve uyguladım, Bingooooo.

1. Eklentileri tabii ki bir yere kaydedin.

2. Bu eklentileri Firefox ile açın.
Üzerine çift tıklayın, Birlikte aç komutundan Firefox'u seçin ve aşağısındaki "Her zaman bu tür dosyaları bu program ile aç"ı işaretleyin.

3. Veee tata işte hepsi bu kadar. Zor değilmiş dimi.

Bu kadar basit iş için saatlerce internette gezdim. neyse buldum işte. Şimdi artık tüm eklentileri kaydediyorum ve bu şekilde hepsini tekrar yüklüyorum.

4 yorum:

•­»Lu!s«­• dedi ki...

Bu kadar basit iş için saatlerce internette gezdim. neyse buldum işte. Şimdi artık tüm eklentileri kaydediyorum ve bu şekilde hepsini tekrar yüklüyorum.

Adsız dedi ki...

Nickini yanlış yazdığını görürse kArA çok bozulur, küserse sinir eder adamı, aman küstürtme. :)

Adsız dedi ki...

Vay köfteler vay. Ben de burada yazdığım yazıdan bu yazıya bağlantı vermek için gelmiştim. 2 yorum görünce bakayım ne yorumlar almış dedim. Soruman kardeşim uzanmışsın her bir yerlere. :) esenku® kardeşim bu soruman kim biliyor musun? Hani sizin şirkete müşteri memnuniyeti için bir kaç arkadaş getirmiştim. Hatırlayamazsan gelince hatırlatırım. :p

Adsız dedi ki...

al işte bu ne şimdi? senden mp3 lerimizi nasıl dinleyeceğiz adlı bir rehber bekliyorum.